کـــــافه هفتـــــــاد

طراحی سایت

قالب وبلاگ

سکوت

طراحی سایت


سکوت
 
عشق یعنی .... یکی بود ... یکی نابود .....
نوشته شده در تاريخ 2 / 4 / 1393برچسب:, توسط علی

. بارون داره هدر میشه بیا با من قدم بزن دلم داره پر میزنه واسه تو و قدم زدن وقتی هوا بارونیه دلم برات تنگ میشه باز نمیدونی تو این هوا چشات چه خوشرنگ میشه

.

.

باران را دوست دارم چون بی منت از آسمان پاکش بر زمین میریزد و بی منت تکیه گاه شبهای تنهاییم خواهد شد

عکس های غمگین از لحظات تنهایی

 اینکه چقدر از آنروز ها گذشته ، یا اینکه چقدر هر دویمان عوض شده ایم، یا اینکه هرکداممان کجای ِ دنیا افتاده ایم… اصلا مهم نیست.. ! باز باران که ببارد ، هر وقت که میخواهد باشد ، دلم هوایت را میکند

.

.

غمگــین و خــسته اَم… دلــم یکــــ هــوای بارانــی مــیخــواهد و یکــــ شـانـه بــرای گـــریه کــردن و یکـــ گــور پــــدری که نثار دُنیا و تـمـام مُــتعلقاتش بُکــُنم … .



بغض های مرطوب مرا باور کن این باران نیست که می بارد صدای خسته ی قلب من است که از چشمان آسمان بیرون می ریزد.

عکس های غمگین از لحظات تنهایی



نظرات شما عزیزان:

مهدیس
ساعت13:06---6 مرداد 1393
انقد بقز نکن باو
خف میشی بعدم میمیری میفتی رو دسمون حالا خودت هیچی... اونوخت کسی نی وبتو بچرخونه بدبخ میشیم


atefeh
ساعت18:54---11 تير 1393
قبـل از ایـن کـه عاشـقم شـوی

مـرا خـوب خـوب نگـاه کـن

مبـادا چیـزی از قـلم بیفتـد کـه بعـد هـا بـه چشمـت بیـایـدش


sara yekta
ساعت11:27---10 تير 1393
ضد حال یعنی که دست تو دماغت بکنی بعد ببری زیر میز ...بعد دستت بخوره به محتویات دبروز.خخخخخخخخ

atefeh
ساعت11:58---8 تير 1393
گاه دلتنـــــــگ می شوم دلتنـگتر از تمام دلتنگـــــــــی ها
حسرت ها را می شمارم
و باختن ها
وصدای شکستن را
... نمیدانم من کدامین امید را ناامید کردم
وکدام خواهش را نشنیدم
وبه کدام دلتنگی خندیدم
که چنین دلتنگــــــــــــــــم


atefeh
ساعت8:04---7 تير 1393
درد دلت را به کسی نگو
چو.ن یاد میگیرند
دلت را از کجا
به درد آوررند ...


maryam
ساعت18:33---6 تير 1393
پسری که عطرتورازده بود درخیابان ازکنارم ردشد.....!!!!!!!!!!
واین یعنی قتل غیرعمد...


atefeh
ساعت17:59---6 تير 1393
من رفتم …

و تو فقط گفتی برو به …!!!

مدت هاست که بی تابم

بی تاب بازگشت و کلام آخرت…

راستی…

به بسلامت بود یا به جهنم؟؟!


atefeh
ساعت17:10---6 تير 1393
هـروقــت بهـت میــگــم دوســتــت دارم ...
می خــنــدی ...
پــس ی دلِ سیــر بــخــند ...
چــون بــه اندازه ی تــمام ِ خــنــده هـایِ قــشــنگــت دوســتت دارم !!


mهی بابا
ساعت11:52---6 تير 1393
جهــان چیــزی شبیــه مــوهــای تــوســت!

سیــاه و ســرکــش و پیچیــده!
خیــال کــن چــه بــی بختــم مــن،
کــه بــه نسیــمی حتــی،
جهــانــم آشــوب مــی شــود . . .


mهی بابا
ساعت11:51---6 تير 1393
دلم میخواد فریاد بزنم بگم : من مترسک خاطرات تو نیستم ، درست مثل دیوانه ای که اصرار دارد بگوید : من دیوانه نیستم !

راستی ! گفته بودم ؟

“من دیوانه نیستم”


atefeh
ساعت11:59---5 تير 1393
ﻭﻗـﺘـــﯽ ﻣـــﯿﺮﯼ ﺗـﻮ ﭘـﺮﻭﻓـﺎﯾﻠــﺶ.....
ﻋـﮑﺴـﺸـﻮ ﮐــﻪ ﻣـﯿــﺒـﯿـﻨــﯿـــــــــــ.....< br /> ﺑـــــﻐﻀــــﺘــــــ ﻣــــﯿـــﺘـــﺮﮎــــﻪ.....
ﭼﺸــــﺘـــــ ﻣﯿـــﻮﻓــﺘــﻪ ﺑـــﻪ ﯾــــﻪ ﮐـــﺎﻣﻨﺘـــﯽ....
ﺍﻧـﮕـﺎﺭ ﯾــﻪ ﮐـﺎﻣــﻨﺘــ ﺧـــﺎﺹ ﺯﯾــﺮ ﻋـﮑــﺴــﺸﻪ....
ﻫـــــــــﯿـــــــﺲ...ﻫــــ


Nazanin
ساعت16:07---3 تير 1393
کاش توی زندگی هم مثل فوتبال
وقتی زمین می‌خوردی و از درد به خودت می‌پیچیدی
یه داور می‌اومد از آدم می‌پرسید:می‌تونی ادامه بدی؟!
تو هم میگفتی نه ، باید برم بیرون . . .


atefeh
ساعت10:25---3 تير 1393
چــه قانــون ناعــادلانــه ای !
بــرای شــروع یــک رابطــه ,
هــر دو طــرف بایــد بخواهنــد …
امــا …
بــرای تمــام شدنــش ,
همیــن کــه یــک نفــر بخواهــد کافیســت …


㋡ naeeme ツ
ساعت15:00---2 تير 1393
از درد سخن گفتن واز درد شنیدن با مردم بی درد ندانی که چه دردیست

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


باران ... قایق .... حکایت من ... آهای دنیا .... عشق اول ... کجایی ببینی تنهایی من مردم از تنهایی چه سخته دلتنگ صدایی باشی هنوز دلتنگم .... حالم خوبه دلتنگی های من سکوت تلخ نیمکت خاطره ها قلبم میسوزد چقدر سخته !!!!! بعضی وقتا .... ...... تنهایی من ... غم تنهایی برگرد بیا.. شوخیه بزرگ میلرزد تنم .. کاش... دسته گلی از گلهای نرگس چیده ام چه عیدی ؟؟؟؟ خیلی سخته ... کجایی ؟؟( مرتضی پاشایی ) کادوی تولد ..... خسته ام ..... من ..... روز عشق ..... دلتنگم نمیدانی بعضی ... ........ امروز تولدمه ......... روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم . چقدر عوض شدی ... دلتنگی ات .... دلم میلرزد...... عشق رویایی زمستان .... شب یلدای من .... دلم گرفته ... دلشکسته ... برگی خشکیده ام ... جدایی .....

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 531
بازدید کل : 31759
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 944
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک